Nem elég ha van, vagy ha szép, jól felépítettnek kell lennie

Amennyiben egy cégtulajdonos valóban részesedést szeretne az online piac világából, ma már nem elég pusztán jelen lenni, komoly marketing rendszert kell felépítenünk erre. Mivel mostanra már minden cég rendelkezik valamilyen szintű online jelenléttel és a legtöbben azt is felismerték, hogy az online vásárlás komoly lehetőségeket rejt magában, azoknak, akik ezt ki akarják használni, komolyan kell venniük a marketing részét is.
Természetesen kell egy online kereskedelmi rendszer, mely profi tervezés és kivitelezés eredménye. A jól felépített online kereskedelmi rendszer úgy van kialakítva, hogy minden eleme a „vásárló útja” szerint kerül beépítésre és a marketingterv is e szerint készül.
Az első lépés a jó marketing kialakításához egy keresőoptimalizált online üzlet kialakítása és fenntartása. A keresőoptimalizált online üzlet lényege, hogy a felületünket minél többen találják meg azok közül, akiket a mi profilunkkal kapcsolatos dolgok foglalkoztatnak.
Hozzáértő kezekben, a keresőprogramok felé fizetett hirdetések vagy kampány nélkül is elérhető, hogy cégünk egy-egy kulcsszóra akár az első három-öt találat között szerepeljen, ami azt jelenti, hogy a vásárlók az elsők között fognak nálunk körülnézni.