Nem csak a mennyiség számít

Az ősz és a tél a börzék időszaka. Szinte minden hétvégén van két-három olyan börze, vagy kiállítás, ahova szívesen elmennék, pedig meglehetősen szűk azon témák száma, ami érdekel. Még az olyan börzéken is, ahol azt hinné az ember, hogy a szakmaiság számít elsősorban, a cégek gyakran reklámajándékkal kedveskednek az érdeklődőknek.
Persze, az természetes, hogy egy egyedi reklámajándékkal nem lehet megvásárolni sem a bizalmat, sem a hűséget, sőt, arra sem lehet rávenni a látogatókat, hogy vásároljanak, de ettől függetlenül egy meglehetősen sikeres marketingfogásnak számít.
Az ügyesen kialakított reklámajándékkal, ami legjobb esetben olyan tárgy, mely minden nap a szemünk előtt van, vagy használjuk, elérhetjük, hogy cégünk logója és neve beivódjon az emberek tudatalattijába és elinduljon az a folyamat, hogy amit ismernünk és mindenhol ott van, abban meg is bízunk.
Egy egyedi reklámajándékkal ezt a folyamatot gyorsíthatjuk fel, éppen ezért érdemes ezt komolyan venni, a legkisebbektől a legnagyobbakig, mindenkinek.
Viszont, ha megfogadnak egy jó tanácsot, itt is igaz, hogy a minőség talán kicsit fontosabb, mint a mennyiség. Még akkor is, ha a cél az, hogy sok emberhez eljussunk. De egy jó toll, amivel kellemes az írás, mindig ott van az embernél, a gagyi, rossz minőségű pedig hamar a kukában landol.