reklamajandek

A póló, mint reklámajándék, kitűnő választás

A kereskedelem piacán a nagyobb cégek marketing stratégiája már régóta kiaknázza a reklámajándékokban rejlő lehetőségeket. A reklámajándékot arra használják ügyfeleiket, vásárlóikat egy apró ajándékkal jutalmazzák, melyre a cég saját reklámát, logóját helyezi el, hogy így még több potenciális vásárlót szólítson meg, vásárlásra ösztönözze vagy csak egyszerűen hírdesse magát. És mivel ajándékot mindenki szeret kapni, érdemes arra odafigyelni, hogy olyan reklámajándékot válasszunk, melyet ügyfeleink, vásárlóink a mindennapokban is tudjanak használni.

Éppen ezért a póló, mint reklámajándék, kitűnő választás, az ebben rejlő lehetőségeket már régóta kiaknázzák a magukat reklámozni szándékozó cégek. A reklámpóló azért nagyon jó választás, mert nagy felületen helyezhetünk el feliratokat, cégünkre utaló ábrákat, logót, ráadásul ez a termék olyan, amit mindennapokban mindenki szokott viselni, és nem csak egy aprócska kis ajándék, ami pár órán belül a kukában köt ki.

Viszont az nagyon fontos, hogy a póló jó minőségű anyagból készüljön, hiszen ez a cégről alkotott képet alakítja. Senki nem szereti azt a silány minőséget, amit két mosás után el lehet dobni, ezért a műszálas pólókat kerüljük, a pamut mindig nyerő!

A tapasztalatok azt mutatják, hogy senki sem szeret élő reklámfelület lenni, ezért érdemes alaposan átgondolni, hogy mekkora feliratot, logót helyezünk el a póló felületén. Főleg a fiatal korosztály körében az aktuálisan trendinek számító márkák akár nagyobb méretekben is kedveltek lehetnek, míg a kevésbé ismert cégek feliratainál érdemes óvatosan bánni a méretekkel.

De a reklámpólót nem csak vásárlóinknak ajándékozhatjuk, hanem dolgozóink számára az egyenruhát is helyettesítheti, így nem kell piszkolniuk saját ruházatukat és a cégünk hírnevét is viszik tovább.